Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Άνοιξη ξανά!

Φιλεναδίτσες μου σας χαιρετώ και πάλι!

Καθυστέρησα να κάνω εμφάνιση!Λίγο οι γρίπες, λίγο οι διάφορες δουλειές δε με άφηναν να κάνω μια ανάρτηση της προκοπής, τώρα όμως κάνω "Καμ μπακ" και το δηλώνω!

Πήγα βέβαια και μερικές βολτούλες τις οποίες προτείνω στις συντοπίτισσες μπλογκογειτονοπούλες  ανεπιφύλακτα!

Στο λόφο Τουπάκι στην Επισκοπή, όπου με μάγεψαν οι μυρωδιές των χόρτων και των αρωματικών φυτών...

Στην Παναγία την Κερά Ελεούσα στην Κόξαρη......



Όπου υπήρχε μια τόσο όμορφη ηρεμία που έφευγε αυτομάτως όλη η κούραση και η αρνητική ενέργεια που μας περιβάλλει θέλοντας και μη.


Στη δουλειά, έτυχε να συνεργαστώ για 2 μήνες με 5 κοπέλες που δε γνωριζόμαστε στο παρελθόν οι οποίες με πολλή όρεξη με βοήθησαν να προσαρμοστώ και κάναμε μια πολύ καλή ομάδα!Για αυτό το λόγο, επειδή σήμερα είναι η τελευταία μας μέρα και από Τετάρτη επιστρέφω στην κανονική μου ειδικότητα, είπα να τους κάνω ένα μικρό δωράκι - βραχιολάκι για να τις ευχαριστήσω ...




 (Και είπα να φτιάξω και 2 και για μένα.......)



 Τα βραχιολάκια σκέφτηκα να τα συνοδεύσω με Λικεράκι Ρόδι που μου αρέσει πάααρα πολύ και είναι η σπεσιαλιτέ της οικογένειάς μας......



Πιστεύω θα τους αρέσει γιατί τίποτα δεν πρέπει να το λαμβάνουμε ως δεδομένο και η συνεργασία αυτή μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω 5 νέα άτομα που με βοήθησαν και βοηθήθηκαν από εμένα.

Αχ, η άνοιξη έρχεται και νιώθω ότι τα καλύτερα έρχονται!Φέτος η βόλτες λόγω της μικρής μου θα είναι όχι μόνο πολλές αλλά και καλές και ωραιότερες από ποτέ!  

Μέχρι την επόμενη φορά, σας στέλνω τα φιλιά μου και ένα λουλουδάκι!



36 σχόλια:

  1. καλημερα Πηνελια μου.
    καλη εβδομαδα να εχεις!
    τι ομορφα που ειναι ολα τους!
    και καλα εκανες και εφτιαξες και για σενα δυο. ειναι υπεροχα ολα!

    λατρευω το ροδι γενικως!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ανανέωσε η Άνοιξη βλέπω! Σου έδωσε όρεξη για δημιουργία! Λικέρ ρόδι δεν έχω φτιάξει και πρέπει να δοκιμάσω γιατί μου αρέσει! Χαρούμενα και τα βραχιολάκια σου! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Άνοιξη ήρθε και μας έχει ξεσηκώσει. Τα βραχιολάκια σου είναι πολύ χαριτωμένα και νεανικά και είναι ωραίο που τα χαρίζεις σε άτομα που συνεργάζεσαι μαζί του.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γενναιόδωρη και μεγαλόψυχη σαν την Άνοιξη!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Πινελιά μου... είσαι υπέροχο άτομο και είμαι σίγουρη ότι η συνεργασία σας ήταν άψογη. Πανέμορφα τα δωράκια που τους ετοίμασες και είμαι σίγουρη ότι θα το εκτιμήσουν!! Πράγματι η άνοιξη είναι εδώ κι ελπίζω να μη ξαναφύγει!!-:))
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πινελάκι μου, τί όμορφη απόδραση μας κέρασες?! Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Και τα βραχιολάκια είναι χάρμα οφθαλμών! Σίγουρα θα τα χαρούν οι συνεργάτες σου και θα ενθουσιαστούν και με το ποτάκι!!!
    Είσαι ψυχή-μάλαμα, κορίτσι μου!!!
    ΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Una bella idea quella di regalare questi braccialetti ed un liquore di famiglia.
    Ciao Pinelia ti abbraccio!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τυχερός οι φίλες σου. Ωραίες κ οι βόλτες σου. Μάζεψες κ βότανα ή τα μυρίσει μόνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι βόλτες σου Πινελιά μου!!Αλλά καί τά βραχιολάκια σου,σκέτη γλύκα!!Σίγουρα θά είναι πολύ νόστιμο καί τό λικέρ ροδιού πού φτιάξατε!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Πηνελόπη μου για τη γενναιοδωρία σου! Υπέροχα όλα μα πιο πολύ η σκέψη !
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή εβδομάδα, Πινελιά μου!
    Ωραία που πήγες βολτούλες! Φτιάχνουν τη διάθεση...
    Τα βραχιολάκια είναι υπέροχα και το λικέρ είναι σαν να το γεύομαι... φτιάχνει και η μαμά μου! Οι παραλήπτριες θα χαρούν πολύ με τα δώρα που τους ετοίμασες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τυχερά τα κορίτσια που θα γευτούν το λικέρ σου και θα φορέσουν τα όμορφα βραχιόλια σου!
    Τυχεροί κι εμείς που μας πήρες μαζί στη βόλτα σου!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα τα βραχιολάκια σου και σίγουρα και το ρόδι που είναι από τα αγαπημένα μου φρούτα! Την καλημέρα μου & καλή Άνοιξη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωω! Τι όμορφα δωράκια ετοίμασες στις φίλες σου, καλή μου...
    Είμαι σίγουρη πως θα τα εκτιμήσουν ιδιαίτερα...
    Η άνοιξη είναι εδώ και θα τη χαρείτε εσύ και η μικρή μπουμπού σου στα σίγουρα...
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πινελίτσα μου τί όμορφα,δωράκια είναι αυτα!!!!!!!!!!! ειδικά αυτό με το ματάκι με ενθουσίασε,το λικέρ ρόδι είναι και δικό μας αγαπημένο και κανουμε καθε χρόνο,πολλά φιλία και να περνάς καλα με την οικογένεια σου και τις φίλες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γειά σου Πινελιά! Πολύ χαίρομαι για τη γνωριμία. Για κάποιο λόγο βέβαια δεν με αφήνει ο blogger να συνδεθώ μαζί σου αλλά θα προσπαθώ μέχρι να τα καταφέρω. Μπράβο και για τα δωράκια σου. Έχεις απόλυτο δίκιο. Τίποτα δεν πρέπει να πέρνουμε ως δεδομένο και πάντα να εκτιμάμαι αυτούς που έχουμε δίπλα μας.
    Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πινελίτσα μου τι όμορφα πράγματα που ετοίμασες!! Και το ρόδι και τα βραχιολάκια!! Θα χαρούν πολύ οι φίλες σου!!
    Αντε να έρχεται η άνοιξη σιγά σιγά!! Εσείς Κρήτη φαντάζομαι φουλ ο ήλιος!! Σε φιλώ γλυκά κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι πολύ ωραίο συναίσθημα να χαρίζεις όμορφα, καλόγουστα και με κέφι φτιαγμένα δωράκια σε ανθρώπους που εκτιμάς και αναγνωρίζεις τη βοήθειά τους!! Σίγουρα θα εκτιμήσουν αυτή σου την κίνηση, Πηνελόπη !
    Να'σαι καλά και να χαρείς την Ανοιξη!! Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Tο μαυρος βραχιολακι με το ματακι ειναι υπεροχο! Ψαχνω πολυ καιρο να βρω ενα παρομοιο!!!
    Φιλακια πολλα κ καλως μας βρηκες ξανα :)
    xo
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αν εννοείς τη Παναγία τη Κερά στο οροπέδιο κοντά (δε έχει και άλλη δηλαδη) υπέροχο μοναστήρι δεν ήξερα ότι λέγεται Ελεούσα!!! Η θέα δε ήταν το κάτι άλλο!! :)) Πολύ χαίρομαι που βρίσκω Κρητικούς στα blog. Φιλία πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και από εδώ!Όχι αυτή είναι στο Λασίθι!Αυτή που λέω εγώ είναι στην Κόξαρη (κοντά στις Γούβες) στο Δήμο Χερσονήσου!!!! Μένεις Μήπως Ηράκλειο!Αν, ναι, ετοιμάζουμε καφεδάκι τις ημέρες του Πάσχα!Stay tuned!

      Διαγραφή
    2. μμμμ δε το ήξερα. Κύπρο είμαι, καλοκαίρια Κρήτη- Σητεία.

      Διαγραφή
  21. αχ Κρήτη,πότε θα ξαναβρεθώ άραγε εκεί......
    Πολύ ομορφα τα δωράκια που ετοίμασες, σίγουρα θα εκπλαγήκαν πολύ ευχάριστα οι συνεργάτιδές σου!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα γλυκιά μου όλα όμορφα, το λικεράκι και τα βραχιολάκια βέβαια.Άνοιξη..μέρες δημιουργίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πινελίτσα, ήμουν σίγουρη ότι σου είχα αφήσει σχόλιο εδώ αλλά δεν το βλέπω!!!!! Πολύ ωραία η βόλτα που μας πήγες!!!
    Τα βραχιολάκια σου είναι πολύ όμορφα και μαζί με το υπέροχο λικεράκι θα άρεσαν πολύ στις συναδέλφους σου!!!
    Φιλάκια πολλά..και στο μπεμπέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολυ ομορφα βραχιόλια! Λικερ ρόδι μμμμμ :)
    Θελεις να με κάνεις να σκάσω... εγω στην πόλη και εσυ βόλτες στην Κόξαρη και την Επισκοπή???!!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πινέλια μου είναι πανέμορφα όλα τα βραχιολάκια που έφτιαξες!!! Ωραίο και το λικεράκι!!!! Θα καταχαρούν οι κοπέλες!!!! Πολύ όμορφη σκέψη!! :) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφα!Λικερ ρόδι ε!!! Νάλλον υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλημέρα Πινελιά μου, καλή εβδομάδα με υγεία και χαρα!!! Ολα πανέμορφα. Οτι φτιάχνει το χεράκι μας με αγάπη κια μεράκι πως να μην ειναι σκέτη ομορφιά. Καλή συνέχεια!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Kalo Mina, Pinelia mou!!!!!!!!!! I love your sweet bracelets!
    Polla filakia!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πόσο υπέροχη ιδέα το λικέρ ρόδι!! και μόνο που βλέπεις το μπουκαλάκι, το θες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γειά σου, καινούργια μου φιλενάδα!!!

    Ήρθες στο ισπανικό μου μλπογ, θα με βρείς εδώ στα ελληνικά!!

    Φιλιά, καλό μήνα, καφεδάκι...

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. HI, you have a great blog. Would you like to follow each other? Let me know. I wish you a nice day. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πηνελόπη μου σου στέλνω να παίξεις και εσύ ένα παιχνιδάκι. http://myhomemymemories.blogspot.com/2014/04/blog-post_8.html

    Φιλιά
    Ελεάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Που πήγε το σχολιο μου οέο;; Πινελιώ μου... χάθηκε.. μαλλον δεν πάτησα δημοσίευση.. χι.χιχ. το παθενω αυτό καπου καπου.. πολύ ωραια τα βραχιολακια σου αλλα και το λικεράκι σούπερ.... ελπίζω να τα πουμε απο κοντα.. .. αν θελεις στήλε μου μεηλ να κανονίσουμε απο εκεί.. την μερα.. για καφεδακι.. φιλακιαααααα θα τα πούμεεεεεεε!!!
    roulamakedonisa@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πανέμορφα τα βραχιολάκια σου!!! Και το λικέρ ρόδι φαίνεται υπέροχο!!! Σίγουρα οι κοπέλες θα ξετρελαθούν με τα δωράκια σου!!! Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχολιάκι....