Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Τούρτα πανών !!!

Γεια σας όμορφη παρέα μου!

Η ζέστη μας έχει χτυπήσει κατακούτελα και αν δε γίνει κάτι άμεσα θα φουσκώσω την πλαστική πισινούλα μου, θα τη γεμίσω και θα μείνω εκεί μέχρι να βγάλω λέπια!!!!!!

Τι να πει και μια φίλη που γεννάει αυτές τις μέρες που ζεσταίνεται για δύο!

Της ετοίμασα λοιπόν μία τούρτα με πάνες για να καλωσορίσουμε το  νέο μέλος και να το καλοπιάσουμε, μη δει τον κόσμο που ήρθε και θέλει να μπει πάλι στην κοιλιά της μαμάς του!

Η τούρτα είναι αυτή και παρακάτω τα βήματα για το πώς θα τη δημιουργήσετε!



Είναι πάρα πολύ εύκολο και ωραίο γιατί ασχολείσαι με όλα αυτά τα μικρά και γλυκά παιχνιδάκια των μωρών!

Χρειάστηκα λοιπόν 60 πάνες που τις τύλιξα με αυτόν τον τρόπο  και τις έβαλα πάνω σε αυτή τη βάση από σκληρό χαρτόνι του οποίου το περίγραμμα χάραξα με μία στρογγυλή πιατέλα!


Στο κέντρο ένα μπιμπερό και γύρω του πάνες στερεωμένες με δύο πιο μεγάλα λάστιχα για ασφάλεια..


Ο δεύτερος όροφος με τον ίδιο τρόπο και με κέντρο ένα ποτηράκι για το νερό...



Έτοιμο το τριώροφο! Βαριά δουλειά τα μπετά! Κάποιες πάνες αντί να τις δέσω με λαστιχάκι απλό, τις έδεσα με λαστιχάκια για τα μαλλιά, για να κάνω και ένα μικρό δωράκι στη μαμά! 


Τύλιξα μετά τους ορόφους μου με πάνες και παραμάνες ασφαλείας, στον κάτω όροφο η πάνα δεν έφτανε και έβαλα δύο όπως βλέπετε!


Τα τύλιξα για καλύτερη σταθερότητα με μία γαλάζια κορδελίτσα από οργάντζα..


Και τώρα το ωραίο μέρος!!!!!

Ένα σωρό παιχνιδάκια, κουκλάκια, βούρτσα, χτενάκι, πετσέτες, φορμάκι και σαλιάρα τυλιγμένα ρολό, πιπίλα, κουδουνίστρες, παιχνιδάκια για μάσημα μπήκαν στην τούρτα μας για να την ομορφύνουν!
Σε κάποιες περιπτώσεις, όπως αυτές των τυλιγμένων πετσετών και στο φορμάκι, έβγαλα τις αντίστοιχες πάνες για να τα τοποθετήσω ώστε να μη μου χαλάσει το σχήμα!

Το κερασάκι στην τούρτα ήταν .....ο Ντίνος ο ελεφαντίνος και ο ανεμόμυλος, καθώς το μωρό θέλει και τον αέρα του! 


Γύρνα και από πίσω Ντίνο!


Και έτοιμη η τούρτα με τις πάνες και όλα τα άλλα χρήσιμα μπιχλιμπίδια για το νεοφερμένο ανθρωπάκι!

Δοκιμάστε να φτιάξετε  κι εσείς μία αν σας δωθεί η ευκαιρία και νιώστε για  λίγο μινιατούρες, ξέγνοιαστοι, προστατευμένοι και παραχαϊδεμένοι!

Νιώστε και εσείς μικρά παιδιά γιατί κάνει καλό!

Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

38 σχόλια:

  1. με το καλο να γεννηθει το μωρακι , υγιες και καλοτυχο
    πολυ ομορφη η τουρτα σου και η ιδεα
    φιλούθκια
    καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ιδέα Πινελιά! Θα το χαρούν μαμά και μπόμπιρας! Μου έδωσαν κι εμένα ιδέες! Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη τούρτα
    Μου θύμισες την τούρτα που έκανα στον γιο μου πριν 20 μήνες που γεννήθηκε και έφερε χαρά στην ζωή μου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ωραία!Να το χαίρεσαι και καλότυχο να είναι σε όλα του τα χρόνια!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφη τούρτα που έφτιαξες! Και με πόση άνεση;!
    Θα τη χαρεί πολύ η μανούλα για το μωράκι της.

    Καλό απόγευμα, κι αν δρόσιζε λιγάκι θα ήταν καλύτερα!:)
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελεια την εκανες!Και με αναλυτικες οδηγιες.Σε ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη η τουρτίτσα σου!!Καλοφτιαγμένη και με ένα σωρό καλούδια!!!Από τα πιο χρήσιμα δώρα στον ερχομό ενός παιδιού!!!Είμαι σίγουρη πως θα εντυπωσιάσει!!!Μπράβο!!Φιλάκια και καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκαμε. Υπέροχη η τούρτα σου . Μου έκαναν κι εμένα μια χειροποίητη (η κουμπαρούλα μου) στη βάπτιση της μικρής μου. Γεια στα χέρια σας! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη η "τούρτα",κι ας μη μπορούμε να κεραστούμε!!
    Με το καλό να έρθει το μωράκι!!Θα περάσει υπέροχα με τον Ντίνο τον Ελεφαντίνο..
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραία τούρτα!!και πόσα πράγματα περιλαμβάνει τυχερό το μωράκι που θα την πάρει!Μη το αργείς γέμισε την πισινούλα και βούτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλως σε βρηκα Πινελια μου!!!! Χαρηκα πολυ που περασες απο το σπιτακι μου!!!! Η τουρτιτσα σου ειναι υπεροχη!!! Εφτιαξα κι εγω μια σχεδον την ιδια, τριοροφη, ντυμενη και με παρομοιο ελεφαντακι για στολισμα!!! Οποτε θες ελα να την δεις!!! Πραγματικα ειναι υπεροχη αισθηση να φτιαχνεις τετοιες τουρτιτσες!!! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα την τουρτίτσα σου!Πολύ ωραία!Το ελεφαντάκι όλα τα λεφτααααά!

      Διαγραφή
  11. Kαλως σε βρηκα!Πολυ ομορφο το σπιτακι σου!!Η δε τουρτα,καταπληκτικη!!Ολες οι δημιουργιες σου ειναι τελειες!!Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και για την επισκεψη σου!!Θα τα λεμε!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα κοριτσι..να σαι καλα που περασες απο το λημερι μου..η τουρτιτσα ειναι υπεροχη..φτιαχνω και γω κατα καιρους για φιλους..τελοια..θα χαρω πολυ να τα λεμε..καλα να περνας..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς σε βρήκα!
    πολύ όμορφη η τουρτίτσα σου!!
    καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πωπωωω, πανέμορφη η τούρτα με τις πάνες και τα κουκλάκια και με το καλό να γεννήσει!!! Όσο για το μωρό... είναι τυχερό που δεν καταλαβαίνει ακόμα γιατί αλλιώς σίγουρα θα ξαναέμπαινε στην κοιλίτσα της μαμάς του!!χαχαχαχα
    Για την πισίνα μην ανησυχείς κι εμείς την φουσκώσαμε αλλά ...για τις μικρές μας... αυτό θα πεί όαση δροσιάς... χαχαχαχα Καλό απόγευμα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΕΛΕΙΟ!!! Δεν έχω λόγια!!!
    Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίο δώρο η τουρτίτσα σου και πολύ καλές οι οδηγίες σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλειο!! Συγχαρητήρια για την φοβερή ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχολιάκι....