Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Όταν θα πάω κυρά μου στο Παζάρι....!

Γεια σας γεια σας αγαπητές μου φίλες!

Χάθηκα λίγο, αλλά δεν είχα οίστρο (ούτε χρόνο) τις τελευταίες μέρες....!

Όμως τα αγαπημένα σε όλους Χριστούγεννα πλησιάζουν και όπως όλοι, έχω ανασκουμπωθεί για να δώσω τη μικρή συνεισφορά μου στα παζάρια που γίνονται!Πολλά ημιτελή κυκλοφορούν στο σπίτι αλλά πάμε να δούμε τι έχω τελειώσει!

Για τα μικράκια στο Νηπιαγωγείο του Νευροκοπίου.........

Ροζ-γαλάζιο.....


Σαφάρι....


Κίτρινα- πράσινα λεμονάκια...


Γλυκούλι αλλά τρομακτικούλι...


Τρομακτικούλι αλλά γλυκούλι...



Για τα αδεσποτάκια της φιλοζωικής......

Με κεραμικά φυλλαράκια και πέρλες για σκυλιά με άποψη...


 Μόνο με  πέρλες για σκυλάκια του καναπέ...


Με ματάκι για σκυλάκια που ματιάζονται εύκολα...


Με φύλλα και κογχύλια για σκυλιά που τα κάνουν όλα φύλλο και φτερό.....


Με χρωματιστά πλαστικάκια για παρδαλά σκυλάκια...


Με πέρλες, στρας και κογχυλάκια για σκυλάκια που τους αρέσει το κολύμπι...



Πήρα και βραβεία βεβαίως βεβαίως από τη Σοφία από το heaven-sofia.blogspot.com και την ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!

                                                   

                                                   

Πήρα και ένα ευχαριστήριο από την Έλενα από το elena-fantasia.blogspot και την ευχαριστώ επίσης πολύ!

                  

Όσες δεν τα έχετε θα χαρώ πολύ να τα πάρετε στα σπιτάκια σας!

Και μετά από τόσα δώρα και βραβεία, ας κεράσω ένα λικεράκι.....


Το λικεράκι αυτό είναι πεντανόστιμο, υπέροχο, τέλειο, μυρωδάτο και είναι συνταγή της αγαπημένης φίλης και νοικοκυράς Νέλλης  από το Αρώματα και Γεύσεις .Μπορείτε να βρείτε τον πανεύκολο τρόπο να το φτιάξετε εδώ Λικεράκι Νέλλης.

Λαράκι, δώσε ένα προσεχώς των κατασκευών που ετοιμάζουμε.....


Αραπάκο δώσε ένα προσεχώς των κατασκευών που ετοιμάζουμε.....


Οk ,σου δίνω ρεπό σήμερα λόγω υπερκόπωσης................................!!!

Μην ξεχνάτε επίσης, ότι την Πέμπτη θα ανακοινωθούν οι νικητές τoυ Giveaway - Δωρίσματός μου!
Μέχρι τότε, πολλά φιλιά με υγεία δημιουργία και αισιοδοξία!!!!!!!!!!!

46 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!!Τα ζωάκια σου είναι κουκλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μού αρέσουν όλα Πινελιά μου!Πολύ όμορφα!!Ο Αραπάκος καί η Λάρα,κουκλιά!!Πού είναι ο Λίο μας?Είναι καλά?Περιμένω μέ αγωνία τίς καινούργιες σου κατασκευές!ΚαλόΣ/Κ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!Ο Λίο σκαρφαλώνει στη βερυκοκιά της μαμάς μου, τυρρανάει ακρίδες, τρέχει, κάνει τούμπες και είναι σούπερ!Καλό Σ/Κ και σε σένα!Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Πινελίτσα όλα όμορφα αυτά που έφτιαξες.. μπράβο για την συμμετοχή σου στα μπαζάρ, συγχαρητήρια και για τα βραβεία
    ευχαριστώ για το εικονάκι του διαγωνισμού μου..θα περιμένω με χαρά τη δημιουργία σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Πινελιά μου!! Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου!! Και τα κατοικίδιά σου φάτσες!! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφες και πολύ χαριτωμένες όλες σου οι δημιουργίες Πινελιά μου!!!Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πηνελόπη μου όλα πανέμορφα! Μπράβο! Σίγουρα θα βοηθήσουν πολύ τους σκοπούς για τους οποίους τα έφτιαξες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα όλα, αλλά τα μπρελόκ μου άρεσαν πιο πολύ...και μη μου κουράζεις τον αραπάκο...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα, Πινελιά! Πανέμορφες οι δημιουργίες σου και για καλό σκοπό... Πολλά μπράβο, καλή Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Your creations are gorgeous, and I'm sure they will find new homes soon! What a great contribution for good causes!!!
    Your furry little helpers are adorable!!! :)
    Have a lovely weekend!
    Polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα! Ευχαριστούμε πολύ για την ανταπόκριση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mi piacciono tanto i tuoi bracciali e portachiavi molto colorati...
    Ciao Pinelia buona domenica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι όλα πολύ όμορφα!!!! Καλή Συνέχεια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες δημιουργίες! Μπράβο, Πηνελόπη! Καλή Κυριακή να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πινελάκι μου,όλα είναι πολύ όμορφα!Μπράβο,γλυκιά μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πινελιτσα,γεια στα χερια σου!!!!Ολα ειναι υπεροχα,μπραβο σου!!!!!!Τα ζωακια κουκλια,φιλια πολλααααα στο Λιο!!!!Συγχαρητηρια για τα βραβειακια!!!!Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!
    Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα όλα όσα έφτιαξες με γούστο με αποψη ,με στυλ,μπραβο σου ,τέλεια ,εγω επίσης θελω να σε υπερευχαρηστησω για τα υπέροχα σου λόγια και για μένα και για το λικέρ μου ,να είστε καλα και να το πίνετε στις χαρούμενες και ευτυχισμενες στιγμές σας ,τα φιλιά μου καλη μου και απο ένα χαδι στα ζωάκια σου ,φυσικά στον αγαπημένο μου Λίο κάτι παραπάνω γιατί είναι μάγγας και μου αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα, γουστόζικα και τσαχπίνικα όσα έφτιαξες..... Μπράβο σου που στηρίζεις τα bazaar!!! Η Λάρα μια κούκλα!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύχρωμα και χαρούμενα όλα. Πολλά μπράβο για την προσφορά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο για την κίνηση, μπράβο για τις δημιουργίες!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα!!!!!
    Όλα είναι πανέμορφα!!!!!!!!Μπράβο σου, φαντάσου να έχεις οίστρο!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια βρε!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πόσα πολλά ετοίμασες!!! μπράβο σου για όλα τα όμορφα!! ανυπομονώ να δω τι νέο ετοιμάζεις! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΟΛ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα Πινελιά!!Πολύ όμορφα τα βραχιολάκια και για καλό σκοπό!!Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα! Πολύ παιχνιδιάρικα,πολύχρωμα,όμορφα τα βραχιόλια σου. Πήρες φωτιά βλέπω. Κι εγώ τρέχω να προλάβω να ετοιμάσω κοσμήματα για τα bazaar των Χριστουγέννων. Καλή συνέχεια στις ετοιμασίες.Α!!!! συγχαρητήρια και για τα βραβεία.Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφα όλα τα καλούδια που ετοίμασες.Γεια στα χεράκια σου.Με γεια και με χαρά τα βραβεία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καταπληκτικά τα βραχιόλια σου Πινελιά!!!Και ο σκοπός μου αρέσει-)))
    παίρνω ένα ποτηράκι λικέρ,και πάω για ταινία-)))
    πολλά φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια στα χερακια σου υπεροχα ολα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πινελιά μου,καλημέρα,καλή εβδομάδα!Εχης special award!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ ομορφα οσα έφιαξες Πινελία μου..και για.. τα παιδιά στο Νευροκοπι...αλλα και για τον Πλανήτη γή... καλη εβδομαδα σου ευχωμαι... φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μα τι υπέροχα πράγματα είναι αυτά που έφτιαξες πάλι Πινέλια!!!!Μπράβο!!!:) καλή εβδομάδα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Like κ' για τις δημιουργίες κ' για τον σκοπό...
    Υπέροχα είναι όλα!!!
    (Μην ανησυχείς για τις αναρτήσεις: Αν είσαι εσύ καλά, θα σου έρχεται η έμπνευση κ' θα σε απολαμβάνουμε κι εμείς!!! Εδώ θα είμαστε!!!)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα Πινελιτσα..ευχαριστώ που έβαλες στο πλαι το διαγωνισμό μου και το ημερολόγιο μου. προσεξα οτι οι εικονες σου εσενα ειναι πιο μικρες και μου αρεσε αυτο το προτιμησα..οι δικες μου που ειχα στο πλαι του μπλογκ μου ηταν πολυ μεγαλες και τις αντικαταστησα με τις δικες σου τις μικρες..ηθελα να ρωτησω πως τις μικρυνες;
    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι όλα πανέμορφα και φαίνεται η αγάπη σου σε όλα!!! Τα ζωάκια σου είναι σκέτη γλύκα!!! Να τα χαίρεσαι!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ομορφιές, Πινελιά μου και για καλό σκοπό!Μπράβο σου! Το λικεράκι θα το κάνω κι εγώ, όσο ακόμα υπάρχουν πεπόνια...
    Αντιγράφω κι εγώ τις εικόνες για τις ενέργειες από το Δελφινάκι και πάω για ανάρτηση!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλό μήνα!!!Υπέροχες δημιουργίες για το Νευροκόπι!!!Μπράβο σου γλυκιά μου!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα και καλό μήνα!!!Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ομορφα εργα τεχνης!!!
    να χαρεις και τα βραβειακια σου Πινελια μου!!!
    Καλο μηνα να εχουμε!!!
    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχολιάκι....