Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Καλό Πάσχα!

Αγαπημένες μου φίλες σας εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!

Να περάσετε όμορφα με τις οικογένειές σας και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!Και μη σας νοιάζει ο καιρός!Το λίγο κρυάκι που έχουμε εμείς εδώ, οι άλλες χώρες το ονομάζουν κατακαλόκαιρο και για να βγουν στον καιρό αυτό βάζουν και αντηλιακό!      



Ετοιμάζω βάφτιση οπότε αναμένετε σε επόμενη λεπτομερή ανάρτηση!Να είστε όλες καλά!
Φιλάκια!!!!                                                                                            

69 σχόλια:

  1. Καλό Πάσχα Pinelia μου, καλή Ανάσταση και καλά να περάσεις με τα αγαπημένα σου πρόσωπα!! Περιμένουμε την ανάρτηση με ανυπομονησία!Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Πάσχα! Καλή Ανάσταση, ομορφιά μου!
    Να περάσετε υπέροχα!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    (Και στο μαρουλομάρουλο, ε??!)
    ♥ ❤ ❥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση κι από μένα, με υγεία και χαρά πάνω απ' όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Ανάσταση!!
    Καλό Πάσχα με υγεία και καλές ετοιμασίες για τη βάπτιση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το καλό η βάπτιση Πινελιά μου και καλή δύναμη! Είμαι σίγουρη ότι όλα θα είναι πανέμορφα για το ζουζούνι σου!!!
    Καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!! Να περάσετε υπέροχα!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Ανάσταση και να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου.
    Με το καλό η βάφτιση.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση Πινελιά μου!!
    Μέ τό καλό η βάφιτιση τής μικρούλας σας!!
    Καί εμείς τόν άλλο μήνα βαφτίζουμε την ζουζούνα μας!!
    Καλά νά περάσετε!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση να έχεις !!!Με το καλό η βάπτιση και περιμένουμε !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πινελιώ μου ο καιρος δεν μου μοιαζει για Ανοιξη .. βρε μηπως αλλαξε γνωμη ο χαιμωνας και ξαναγυρισε;..χι.χι ας κανει οτι θελει εμεις θα την γιορτασουμε την Ανασταση .. θελει δεν θελει ο καιρος που κανετε Ανασταση;.. περιμενουμε τις δημιουργίες σου για την βαπτιση του Μαρουλομαρουλάκι σου... μικρή μου... να περασεις με τους αγαπημενους σου... ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ. Πινελιω μου και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ να έχεις.. φιλακιαααααα..!! αν φτιαξει ο καιρός να τα πουμε και απο κοντα.. φιλακιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Ανάσταση, σου εύχομαι Πινελίτσα, και να περάσεις ένα καλό κι ευλογημένο Πάσχα με τους αγαπημένους σου! Με το καλό να κάνετε τα βαφτίσια της κορούλας σου!!!! Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πινελίτσα μου καλή με το καλό η βάφτιση!!! ♥♥
    Καλή Ανάσταση να έχετε με οικογένεια και φίλους!! Υγεία κι αγάπη!!
    Σε φιλώ πολύ πολύ!!♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή Ανάσταση,Πηνελόπη,να περάσεις πολύ όμορφα!!!!Με το καλό και τα βαφτίσια της μικρής,περιμένουμε λεπτομέρειες!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά , να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!! Καλη ευκολία στις προετοιμασίες της Βάπτισης... Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελα Πινελιω μου τι κανεις; ετοιμαζεστε; η εχεις βαφτίσει το Μαρουλάκι σου; να περνας ομορφα οτι και να κανεις.. φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πέρασα να ευχηθώ καλό μήνα πινελίτσα μου!! Να χαίρεσαι και το κοριτσάκι σου αν το χεις τώρα νεοφώτιστο!!!
    Καλό καλοκαίρι να χεις με δροσερές βουτίτσες!! Φιλάκια πολλά!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γιορτάζει το Μαρουλάκι σου Πινελιά μου;; Να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις!! Χρόνια της πολλά!!! Με υγεία και τύχη στην ζωή της!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σας καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα πινελίτσα μου!! Χρόνια πολλά πέρασα να ευχηθώ!!
    Καλή Πρωτοχρονιά να χεις με υγεία και χαμόγελα στο σπιτικό σου!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου κι εύχομαι το 2016 να ναι καλότυχο και χαρούμενο!! Φιλάκια πολλά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή



  21. teacup poodles for sale under $500
    teacup poodle for sale near me
    toy poodles for sale
    teacup yorkie for sale
    teacup maltese puppies for sale
    https://greenlandpuppies.com/teacup-maltese-puppies-for-sale/
    https://greenlandpuppies.com/teacup-maltipoo-puppies-for-sale/
    https://greenlandpuppies.com/teacup-poodle-puppies-for-sale/
    https://greenlandpuppies.com/teacup-yorkie-for-sale/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 955efcc884fca9960a07982adc703b25
    sms onay
    website kurma
    numara onay

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Thank you for your explanation, very good content. 801d8d36cabb19d29425029dddee842e
    define dedektörü

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. href="https://istanbulolala.biz/">https://istanbulolala.biz/
    W0O

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχολιάκι....